TUDTAD?

7 + 1 LÁB-ÜGYI JÓTANÁCS

2020.08.10 16:07
7 + 1 LÁB-ÜGYI JÓTANÁCS
7 + 1 LÁB-ÜGYI JÓTANÁCS
  1. Viseljen olyan cipőt, amely biztonságosan támogatja és stabilizálja a lábát. Ez csökkenti a sérülések kockázatát.
  2. Viseljen természetes, lélegző anyagból készült cipőt, hogy a lába szellőzhessen, de ne viselje ugyanazt a cipőt minden nap.
  3. Az edzés előtt és után szellőztesse sportcipőjét, hogy megakadályozza a baktériumok keletkezését, szükség esetén használjon cipőfertőtlenítő spray-t.
  4. Ha térd-, csípő- vagy hátfájása van, amely néhány nap után nem szűnik meg, keresse fel orvosát. Gyakran a lábak kisebb változásai vagy funkcionális rendellenességek okoznak problémákat a test többi részén.
  5. A lábápolás és ruházat az egész testet és a jólétet befolyásolja. Legalább naponta egyszer cseréljen harisnyát vagy zoknit. A harisnya vagy zokni tartalmazzon legalább 70% pamutot.
  6. A napi nyújtógyakorlatok és a torna biztosítja, hogy a lábak rugalmasak és rugalmasak maradjanak.
  7. Változtassa a cipősarok magasságát a lehető leggyakrabban. Mindennapi használatra a 2 cm körüli sarokmagasság.

+ 1         A kopott sarkú vagy kitaposott cipő viselése elősegíti a gerincbántalmak kialakulását. Ne becsüljük le a lábbelik szerepét!